منتدى بويه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتــدى بــويـــه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

أنا أشهد ان المعاكسه وواجب قومي

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
5eel

5eel

انثى عدد الرسائل : 206
العمل/الترفيه : طــــالبه

أنا أشهد ان المعاكسه وواجب قومي Empty
مُساهمةموضوع: أنا أشهد ان المعاكسه وواجب قومي   أنا أشهد ان المعاكسه وواجب قومي Icon_minitimeالأحد فبراير 14, 2010 3:19 pm

مــــــــــــــــــساء/ صباح /الخير

كيفكم؟

حبيت انزل لكم هذا الموضوع لانه عجبني هو موضوع عن المعاكسات وخرابيطه عاد في بوي اعرفها ماصدقت وشافته وطارت فرحه وحبت تعلق عليه بحريه وتعليقها مررره شي شكلها فالتها بقوا <<لبى قلبها
وحبيت اشوف تعليقكم على الموضوع من وجهت نظركم (سواء بويات ولا ليديات)

المعاكسة واجب قومي وحق تجاه اي بنت نازلة الشارع وتاعبة نفسها ومتشيكه وحاطة ميكب ونازلة تقول للأرض اتهدي ما عليكي ادي ... يعني الشباب وش يبون من ذا كله الا عمل الخير وهو ...
تشجيع المنتج المحلي ... وكمان لما البنت ذي تتعاكس والشباب يقرفوها في الشارع اكيد راح تتربى وتتعلم الادب وتنزل الشارع بعد كذا محترمة .... لانها لو محترمة والله ما كان أ حد قرب ناحيتها .

بس في مشكلة ...

البنت اللي لبسها تمام التمام او خمار بتتعاكس ليه .؟؟؟.... حلو السؤال بتتعاكس ليه pale ... اكيد ماشية تتمايع وتضحك في الشارع وحاطة ميكب السوق كله ....
لازم نربيها بعد وتنزل الشارع محترمه ... ساكتة
ولا تنطق من اساسها ببيتها Evil or Very Mad ... ماراح اقنعكم بالقوا اش قد المعاكسه واجب قومي ... .

طيب واللي ماشية لابسه محترم ولا حاطة ميكب ولا غيره وماشية في حالها لا بتضحك ولا بتتمايع,, ماشية في حالها ... ...لااااااااااااااااا ياعالم الموضوع اكيييد في آن ,, هي ليه نازله للسواق ولا للشارع
الاقاصدة تتعاكس اصلا ايش اللي اللي منزلها بالحالهاوهي عارفة الشوارع هالايام ماحد متامن لها ... أصلا لو محترمة بجد كانت نزلت مع والدها ولا اخوها ولا خطيبها <<حتى ذي احيانا احياناا تسوي فيها
محترمة وتضحك عالشباب وتجيب عريس ثاني لها<<انا أشهد وعرف وحده بعد Mad
... وعلى كذا لازم حتى اللي معاها خطيب تتعاكس عشان لازم نبينها على حقيقتها ومحد يفتكرها محترمة ...
(تعليق البوي)
(اذا المعاكسه واجب قومي وش نقول بالكـــــــــــــز والخق اللي بالجامعات والمولات والكليات والمدارس اجل واجب وطني حق بسيط من حقوقنا المحتكرا<<بدا يتفلسف
ولازم نطالب فيها ونسويه واللي تاجي من السكرتي تقولي عدلي جلستك ولا عينك لاتاجي على النعومات
أبشدها من شوشتها وسكتها واقولها هذا واجب علي أتجاه بنات بلدي اللي تعبانين على نفوسهم وشقيانين من صباح ربنا يتعدلون عشان يفتحوا نفوسنا للدراسه ,,يالبى قلوبهم اصير لهم مرايها ولا روج Laughing Laughing )

jo_khaled

jo_khaled

انثى عدد الرسائل : 794
العمل/الترفيه : ¬_¬
المزاج : ¬_¬

مُساهمةموضوع: رد: أنا أشهد ان المعاكسه وواجب قومي   أنا أشهد ان المعاكسه وواجب قومي Icon_minitimeالإثنين فبراير 15, 2010 6:17 am

هههههههههههههههههههه
لا مش معئووووووول = هياط +هستره
واجب وطني وكله لصالح الامه وعيييييييييييييييش ياشعب بو متعب حياتك

ريومآآآ تؤبش ألبي على مواضيعك الريوشه .. وكثري منه دخلك

Very Happy
ليدي عبادي

ليدي عبادي

انثى عدد الرسائل : 66
العمل/الترفيه : طالبه بثالث ثانوي
المزاج : مره رايقه

مُساهمةموضوع: رد: أنا أشهد ان المعاكسه وواجب قومي   أنا أشهد ان المعاكسه وواجب قومي Icon_minitimeالإثنين فبراير 15, 2010 10:58 am

ههههههههههههههههههههه صح كلام هياط .. بس ميه ميه بصرآآحه ..
كل وحده بتاخذ على قد ماتعبت ووقت على المرايا ..
لبى البويه بس وكلامها .. Embarassed
قزومه بس لزلز

قزومه بس لزلز

انثى عدد الرسائل : 95

مُساهمةموضوع: رد: أنا أشهد ان المعاكسه وواجب قومي   أنا أشهد ان المعاكسه وواجب قومي Icon_minitimeالخميس فبراير 18, 2010 4:22 pm

عليها رد اوووووووووووووة قوي وش عليها<<<بدا التشجيع

هع هع يشلمو حوبي

أنا أشهد ان المعاكسه وواجب قومي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» من قال ان المعاكسه قلة ادب ههههههه
» هل المعاكسه مش قله ادب والمعاكسه فن ::سؤال يطرح نفسه؟؟؟